To jak, nadal bawimy się w sklep?

Zapytasz: No, to jak to? Mam w końcu mówić językiem korzyści, czy nie? Otóż… to zależy. Język korzyści, jak sama nazwa wskazuje ukaże korzyści Twojej usługi czy produktu. To na pewno lepsze niż suche przedstawienie faktów o produkcie, które nic a nic nie powie klientowi, ani nie odpowie mu na pytanie – po co właściwie […]

Treść w służbie Twojego biznesu – czyli dlaczego warto oddać tekst w ręce dobrego copywritera?

Po co Ci właściwie ten copywriter? Pomyślisz: „co, ja tekstu nie napiszę?”. Zapewne napiszesz, wszak papier przyjmie wszystko. Tylko… no właśnie, czy dobry tekst reklamowy lub sprzedażowy, odwołujący się do potrzeb klienta, ukazujący w ich kontekście zalety i unikatowość Twojego produktu czy usługi oraz odpowiadający misji Twojej marki, ma być pisany w myśl zasady (parafrazując […]

Hit czy kit, czyli najczęstsze błędy językowe, cz. I.

Kto z nas nie popełnia błędów językowych, zwłaszcza w mowie potocznej, niech pierwszy rzuci kamieniem. Tak, wiemy. Widzimy ten grad kamieni na dowód popełnianych błędów i ciskanie gromami na naszą językową małostkowość. Ale skoro zbłądziłeś na ten tekst, to znaczy, że zżera Cię ciekawość jakie najczęstsze błędy językowe wyciągniemy jak królika z kapelusza. Uczciwie musimy […]

Jak skutecznie komunikować za pomocą treści? Cz. 1.

Jak skutecznie komunikować za pomocą treści? Cz. 1. Jak tworzyć przyciągające uwagę teksty? Jak skutecznie komunikować o swoim produkcie lub usłudze? Jakie treści zamieszczać w mediach społecznościowych i na swoim blogu branżowym? Te pytania, zadaje sobie każdy, komu zależy na przyciągnięciu uwagi czytelnika. W dzisiejszym świecie, pełnym bardziej i mniej, wartościowego przekazu, jest to coraz […]